سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزی که بلاگفا خراب شد خیلی گشتم تا یک سرویس جدید پیدا کنم 

پارسی بلاگ انتخاب شد...

از 89 وب نویس شدم بیشتر تو بلاگفا بودم تا سرویس های دیگر 

 دوباره تصمیم گرفتم به

*بلاگفا برگردم با تغییرات جدی ...

*پارسی بلاگ خوب بود ولی احساس غریبی می کنم و امکاناتش کمه....

*دوست نداشتم وبم تو سرچ گوگل بره که رفت پس آدرس رو عوض کردم ...

*یک وب ته مونده داشتم تو بلاگفا همون رو ادامه می دم ...

فعلا کل پاییز مطالب رو انتقال دادم ...

و تابستون و بهار مونده ....

سر وقت انتقالش می دم ...

*آرشیو وب بمونه ولی لینک ها رو پاک کردم ...

*وب جدیدم واقعا ناز و خوشگل ^_^

انشاالله وقتی با دست پر برگشتم آدرس رو به دوستان همیشگی می دم...

کسانی که وب ندارن ایمیل بزارن براشون می فرستم...

تا مدتی 

التماس دعا .....خداحافظ




کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط .... 94/8/12:: 7:11 عصر     |     () نظر